Olen Stiina. 22- vuotias nainen Turengista. Turenki on lähellä Hämeenlinnaa ja Hämeenlinna on lähellä sydäntäni aina.

Olen miettinyt monesti että voisi aloittaa kirjoittaa blogia ja nyt sitten päätin että aloitampa heti. Elikkä siis olen raskaana viikolla 21+6 ja minulla on valmiiksi jo 5- vuotias Leevi poika :)

Elämäni koostuu vaatteista, kodista, lapsista, arjesta, valokuvauksesta ja pikku kissastamme Marilynista.

Blogini tulee olemaan positiivisuutta, väriä ja onnea täynnä, en osaa stressata mistään ja tulen onnelliseksi penistäkin asioista. Saatan pahoittaa mieleni nopeasti, mutta yht nopeasti unohdan miksi sen olen edes pahoittanutkaan.

Mutta Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten Kuvitan elämäni teille,  niin tiedätte millainen ihminen täällä toisella puolella on.

 

 

WP_000503-normal.jpg

Halusin kuvata muka suurta mahaani. Pyh, saisi olla jo isompi. 

 

WP_000565-normal.jpg

Mielestäni tämä kuva kertoo todella hyvin millainen Leevi on. Hauska, empaattinen ja erittäin vauhdikas.

 

WP_000597-normal.jpg

Leevi rakastaa ulkona oloa, skeittaamista ja vauhtia.

 

WP_000399-normal.jpg

Marilyn on meidän 4kk ikäinen kissan pentu.

 

WP_000305-normal.jpgWP_000254-normal.jpg

Muutimme vasta tänne turenkiin, ensin oli rempattava koko asunto. 

 

WP_000024-normal.jpg

Hämeenlinna <3

 

Kuva-normal.jpg

Elämäni miehet <3